Motown
Monday, October 29, 2018
Olimme päättäneet että ainakin yksi musikaali pitää Lontoossa nähdä ja nyt oli todellisia valinnan vaikeuksia. Vaihtoehtoja olisi ollut niin monta. Olisin halunnut nähdä musikaalin Tina Turnerista, Leijonakuningas, Phantom of The Opera, The Book of Mormon. Vaihtoehtoja oli vaikka kuinka paljon. Lopulta päädyimme Motown The Musicaliin eikä todellakaan tarvinnut katua.
Subscribe to:
Posts (Atom)