Ostin kirpparilta 1 eur kakkulapioita ja lusikoita.
Tässä ensimmäinen kokeilu. Riipuksessa pala kuonakiveä tuolta omalta synnyinkylältä. Sen kiinnitin UV hartsilla. Sitäkin käytin ensimmäisen kerran.
Kiitos kun vierailit blogissani.Thank you for stopping by!
Post a Comment
Kiitos kun vierailit blogissani.Thank you for stopping by!