Farkkupusero

Tämä projekti oli melko haasteellinen.

Mulla oli visio ja tein yhden liivin. Ensin olin tosi tyytyväinen, mutta aamulla inhosin sitä. Joten purin sen ja tein uusiksi.Lopussa on tuo liivi ja alkuperäinen takki.








Ja seuraavaksi versio minkä purin.







Ja tässä takki minkä ostin kierrätyskeskuksesta.
Lopputulos olisi ollut siistimpi,jos omistaisin saumurin.
Pitääpä katsoa löytyiskö jostain kirppikseltä kelvollinen saumuri. Minä jatkan harjoittelua.

Lena



Post a Comment

Kiitos kun vierailit blogissani.Thank you for stopping by!

Instagram

Lena Blankenstein-Holmström. Theme by STS.